torstai 31. toukokuuta 2012

Suomi-kuvaa kirkastamassa...

Kotona taas. Muutama päivä suomenkielisen maailman ihmettelyä ja paluuta arkeen. Ihana ja rikastuttavan monimuotoinen elämänkokemus on nyt siis osittain takana.

Kiitos mukanaelämisestä Malawin matkalla - Lungwena elää aina sydämissämme.

Zikomo kwambiri,
Tanja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti