torstai 1. maaliskuuta 2012

Mwadguka bwanji

Eli hyvää huomenta. Minä nousin tänään auringon kanssa noin puoli kuuden pintaan linnunlauluun.
Minua jäivät eilisessä kohtaamisessa paikallisen hallinnon kanssa askarruttamaan ihmisyys, ihmisoikeudet, avoimuus, sananvapaus ja olemassaolon oikeus yhdistettynä pelkoihin, siihen mistä ne johtuvat ja mikä niitä ylläpitää. Olisiko eilisen tilanteen voinut hoitaa jotenkin toisinkin? Kuinka itse kohtelemme toisia ihmisiä, entäpä itsellemme täysin tuntemattomia tai turisteja tai muulla perusteella maassa olevia? Paljon on kysymyksiä, mutta missä ovat vastaukset? Entäpä oikeat vastaukset?

Eilen kirjailimme Päivin kanssa esitteen voivan iskeä vielä puoli vuotta alueelta lähdön jälkeenkin, ja jos olitte tarkkana, bongasitte asian ;) terveisiä Tuijalle!

Nyt sydän vähän keventyneempänä aamutoimiin ja syömään.

2 kommenttia:

  1. Huomenta minunkin puolesta. Toinen yö jo ehkä hieman paremmin nukuttuna. Aamun ensimmäiset linnut virittelivät äänijänteitään neljän maissa, niin minä tyttö laitoin tulpat korviin, eipähän laulelot häirinneet. Ei sillä etteikö linnunlaulu olisi kaunista, mutta oikea aika ja oikea paikka on tässäkin huomioitava. Niin, mitenkähän ne kotilinnut siellä pakkasessa nyt pärjää, kun ei isäntäväki ole niitä ruokkimassa kahteen viikkoon.päivi

    VastaaPoista
  2. Kyllä mie niistä pikkulinnuista huolen pidän, älä murehdi!
    Riikka

    VastaaPoista